teisipäev, 1. detsember 2015

Digitaalfotograafia

Professionaalse fotograafia pole elus küll kokku puutunud, aga mõned klõpsud on siiski tehtud, et jäädvustada miskit huvitavat.

1) Pilt liikumatust objektist õues või ruumis



















Pilt on tehtud joogist, et see mulle meelde jääks, sest leidsin lõpuks siidri, mis pole täielik anomaalia. Pildi üle olen rahul, sest telefon jäädvustas pilti hästi, selgelt. Siin polnud samuti vaja professionaalselt pilti, sest pilt oli tehtud selleks, et pudel meelde jääks. Pilt on jäädvustatud kasutades iPhone 6Si.


2)  Pilt liikuvast objektist

 See pilt on tehtud Hiiu tänaval, mis on äsja valminud ja näeb välja nagu tõeline Euroopa tänav. Pildi tegemiseks kasutati samuti iPhone 6Si. Pilt on tehtud legendaarsest Mercedes-Benzi 190E autost, mis on just nagu salongist välja sõitnud. Pildil meeldib mulle liikuva auto tuled. Pildil on halvasti see, et pildistamisel ei kasutatud välku, sest ma lootsin, et Hiiu tänava tuled annavad piisava valgustuse. Samuti pimedas tehtavad pildid telefoniga pole alati kvaliteetsed, kuid ajavad asja ära.


3)Digitaalselt töödeldud pilt

 Pildi töötlemiseks on kasutatud Photoshop CS2, mis on juba võrdlemisi iidne tarkvara, aga sellegi poolest see mulle meeldib ja sellega saan oma fototöötlused ära tehtud. Töötlus on vägagi amatöörilik. Pildil on asendatud Jeesuse nägu minu endaga ning natuke parandatud värvide olukorda minu näos, et see natukenegi sobiks pildi tooniga. Pildi kontseptiga olen väga rahul, aga teostus võiks olla professionaalsem, sest pilt on kiirelt töödeldud, aga samas sellise pildi puhul lisab see väärtust juurde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar